kontakt nagłówek
+48 85 730 68 51
+48 85 730 68 51
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Bielsk Podlaski: Dostawa fabrycznie nowej samobieżnej równiarki drogowej do równania dróg dla Gminy Bielsk Podlaski
Numer ogłoszenia: 288121 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 85 7306851, 7305031, faks 85 7302015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej samobieżnej równiarki drogowej do równania dróg dla Gminy Bielsk Podlaski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej samobieżnej równiarki drogowej do równania dróg dla Gminy Bielsk Podlaski. Szczegółowe dane techniczne przedmiotu zamówienia określone są w pkt 4 SIWZ, zakres zamówienia. Warunki gwarancji i serwisu: Gwarancja nie mniej niż 18 m-cy, nie mniej niż 1500 mtg. Czas naprawy usterek max 5 dni. Wymiana zespołów głównych max 14 dni. Naprawa serwisowa (gwarancyjna) u Zamawiającego, a w przypadku braku możliwości naprawy na miejscu przewóz maszyny do naprawy na koszt Wykonawcy. Po okresie upływu gwarancji Wykonawca zapewni serwis części zamiennych min przez 10 lat. Dokumentacja: Deklaracja zgodności z dyrektywą UE (znak CE). Faktura VAT. Książka gwarancyjna. Instrukcja obsługi (w języku polskim). Katalog części zamiennych.(w języku polskim). Szkolenie obsługi: Wykonawca przeszkoli (bezpłatnie) jedną wskazaną przez Zamawiającego osobę do obsługi równiarki będącej przedmiotem zamówienia. Szkolenie obejmie co najmniej 2 godziny szkolenia teoretycznego i 6 godzin szkolenia praktycznego w trakcie pracy równiarki. Odbiór oraz pierwsze uruchomienie zostanie dokonane w siedzibie Zamawiającego bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. Warunki wykonania i finansowania zadania: Pojazd będący przedmiotem zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Potwierdzeniem realizacji zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy potwierdzający bezusterkowy odbiór pojazdu wraz z kompletem dokumentów w języku polskim, Wykonawca wykona przegląd zerowy na własny koszt. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przedmiotu zamówienia. Termin płatności: w roku 2011 - 365.000,00 złotych brutto, w roku 2012 do 31 maja pozostała część należności. Forma i warunki płatności: jak we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zakres zamówienia. Rok produkcji: 2011r. fabrycznie nowa. Silnik wysokoprężny o mocy min. 170 -180 KM, pojemność od 6,5l do 7l, ilość cylindrów - 6. Skrzynia przekładniowa automatyczno-manualna przełączana pod obciążeniem o ilości przełożeń min 6 do przodu i prędkości nie większej niż 40 km/h oraz 3 przełożenia do tyłu i prędkości nie większej niż 27 km/h, sterowana elektronicznie. Napęd na wszystkie koła - 6x6. Most napędowy tandem z automatycznie załączanym mechanizmem No-Spin lub równoważny przeniesienie napędu za pomocą przekładni bocznych zębatych. Układ hydrauliczny typu Load-Sensing oparty na pompie głównej tłokowej. Układ hamulcowy dwuobwodowy z hamulcami mokrymi, wielotarczowymi i niezależnym obwodem hamulca awaryjnego. Rama łamana min. 25°/25°. Oś przednia wahliwa z pochyleniem kół. Promień zawracania nie większy niż 7000 mm. Rozstaw kół nie mniejszy niż 2050 mm i nie większy niż 2100 mm. Maksymalna masa równiarki z osprzętem nie mniej niż 14000 kg i nie więcej niż 15000 kg. Kabina ogrzewana, wentylowana, klimatyzowana. Okratowane szyby i lampy. Lusterko wewnętrzne wsteczne. Osłony przeciw słoneczne w kabinie. Wentylator odmrażający. Lemiesz środkowy pełno obrotowy o szerokości 3500 mm - 3700 mm z funkcją wysuwu bocznego nie mniejszy niż 800 mm i promieniem skrętu nie mniejszym niż 360 mm oraz hydraulicznym systemem zabezpieczającym przeciw niszczącym uderzeniom i przeciążeniom. Lemiesz przedni skrętny o długości 3000 mm - 3100 mm i kącie skrętu nie mniejszym niż 30°/30°, wszystko sterowane hydraulicznie. Zrywak tylny - 7 zębów, szerokość zrywania 2,5 m. Oświetlenie zgodne z kodeksem drogowym oraz oświetlenie robocze. Koło zapasowe. Przyrządy i wskaźniki informujące o rzeczywistym i dziennym czasie pracy wyrażonym w godzinach, poziomu paliwa, ładowania akumulatorów, temperatury oleju w skrzyni przekładniowej i temperatury wody w silniku, sprawności hamulców, aktualnego biegu, hamulca ręcznego, błędów i sprawności skrzyni przekładniowej, świateł drogowych, lampy ostrzegawczej, kierunkowskazów. Elektroniczny system kontroli pomiaru zużycia paliwa. Osprzęt roboczy przystosowany do zimowego utrzymania dróg (nakładki, przednia płyta osprzętu dostosowana do istniejącego lemiesza typu V)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.22.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie fabrycznie nowej samobieżnej równiarki do równania dróg o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto każda, poparty dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wykazie dostaw - załącznik nr 5 do SIWZ. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów winien przedłożyć na piśmie zobowiązanie tych podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich wiedzy i doświadczeniu podczas wykonywania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 600.000,00 zł złożoną w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów winien przedłożyć na piśmie zobowiązanie tych podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich zdolnościach finansowych w realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz OFERTA- zał. Nr 1 do SIWZ, wypełnione oświadczenie z art. 22 ust. 1 - zał Nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwa, pisemne zobowiązania innych podmiotów zgodnie z SIWZ, jeżeli dotyczą Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w ust. 1 pkt 9, dotyczącej tych podmiotów - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert o wartości nie niższej niż 600.000,00 zł.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowę można zmienić wyłącznie wtedy jeżeli wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a w szczególności jeżeli Wykonawca dozna uszczerbku przez opóźnienie lub poniesie koszt w wyniku uchybienia Zamawiającego, który dostarczy instrukcje dotyczące realizacji zamówienia i o których braku został wcześniej przez Wykonawcę powiadomiony, chyba że, uchybienie Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu Wykonawcy. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielskpodlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski Biuro podawcze Urzędu Gminy Bielsk Podlaski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
SIWZ i załączniki - Pobierz
Zawiadomienie o wyborze oferty - Pobierz
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Pobierz
Ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej
ZATWIERDZAM
Gmina Bielsk Podlaski przystąpiła do Ogólnopolskiej Kampanii "Otwórz się na pomoc" - z zakresu: edukacji i przeciwdziałania zagrożeniom i różnym problemom społecznym dzieci, m. in. zdrowia psychicznego w dobie pandemii, a także uzależnień i bezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych".