Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Gmina Bielsk Podlaski Samorządowy Portal Internetowy
Znajdujesz się w: Urząd Gminy Przetargi Archiwum

Ogłoszenie o przetargu na przebudowę drogi gminnej we wsi Truski.

Przetargi

2009-05-05

Bielsk Podlaski, dn. 05 maja 2009 r.

IGK.3410-6/09

Ogłoszenie o zamówieniu

o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust.8

 

na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

1. Nazwa i adres Zamawiającego.

Gmina Bielsk Podlaski

NIP – 543-20-63-174, Regon – 050659007

tel. (085) 7306851, fax (085) 7302015

e-mail: gmina@bielskpodlaski.pl

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

Włodzimierz Parfieniuk-Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej (085) 7305031 oraz Aleksander Gajewski -Inspektor w Referacie Inwestycji Gospodarki Komunalnej (085)7304485

2. Określenie trybu zamówienia.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr. 223, poz. 1655 z późn. zm.) na zadanie pod nazwą "Przebudowa drogi gminnej we wsi Truski”.

3. Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczona Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bielskpodlaski.pl

4. Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 107494 B we wsi Truski o długości 0,466 km. Przebudowa drogi będzie polegać na wyrównaniu i wzmocnieniu istniejącej podbudowy brukowcowej i żwirowej oraz wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego. Przewiduje się również niewielką korektę niwelety oraz poprawę odwodnienia drogi.

Opis istniejącego zagospodarowania terenu.

Projektowany do przebudowy odcinek drogi gminnej przebiega przez teren zabudowany wsi Truski. Od km 0+000 – 0+325 droga posiada nawierzchnię żwirową o szer. 5,2-5,5 m, a od km 0+325 – 0+466 nawierzchnię brukowcową o szer. ok. 4,0 m poszerzoną i przykrytą warstwą pospółki do szer. 5,5 m

Na trasie występują następujące przepusty:

-w km 0+65 ø 80 cm, dł. 7,0 m w złym stanie technicznym wymagający przebudowy

-w km 0+462 ø 40 cm",Wipro” dł. 10 m w dobrym stanie technicznym

Szerokość pasa drogowego na całej długości wynosi 12 m.

Opis przyjętych rozwiązań projektowych.

Parametry techniczne drogi

-klasa techniczna drogi –L

-prędkość projektowa – 40 km/godz.

-szerokość jezdni – 5,0 m

-kategoria ruchu – KR-1

-obciążenie osi pojazdu – 80 kN/oś

Projektowana droga w planie

Początek trasy w km 0+000 przyjęto na końcu zabudowy wsi Truski, natomiast koniec trasy w km 0+446 znajduje się na krawędzi jezdni drogi powiatowej Łubin Kościelny-Truski.

Na trasie występują 4 załamania, na których zaprojektowano łuki kołowe o promieniach 50-1500 m. Promienie łuków dostosowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Główne punkty trasy zastabilizowano w terenie bolcami stalowymi lub palikami z dowiązaniem do trwałych punktów terenowych.

Niweleta drogi

Niweletę drogi zaprojektowano w aspekcie maksymalnego wykorzystania istniejącej nawierzchni żwirowej i brukowcowej jako podbudowy oraz nadania jej normatywnych spadków rzędu 0,50%-2,50%. Załamania niwelety wyłagodzono łukami pionowymi o promieniach 2000-3000 m. Niweletę zaprojektowano bez uwzględnienia 2-giej warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego grub. 4 cm.

Przekroje normalne

Zaprojektowano 1 przekrój normalny trasowy o następujących parametrach:

-szerokość jezdni-5,0 m

-szerokość korony-7,0 m

-szerokość poboczy-1,0 m

-spadek poprzeczny jezdni-2%

-spadek poprzeczny poboczy-6%

-pochylenie skarp-1:1,5

Konstrukcja i technologia nawierzchni

Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni dla ruchu KR-1 na podłożu G 1

a) na istniejącej nawierzchni brukowcowej i żwirowej

-warstwa wyrównawcza z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubość zmienna wg obliczeń

-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025:2000 grub. 5 cm.

b) na zjazdach do posesji i poboczach zaprojektowano nawierzchnię żwirową grub. 15 cm.

Odwodnienie

Odwodnienie zaprojektowano metodą powierzchniowego spływu wód opadowych rowami przydrożnymi i naturalnymi ciekami do przepustu w km 0+065. W miejscu istniejącego przepustu ø 80 w km 0+065 projektuje się przepust z rur żelbetowych ø 100 cm długość 9,0 m. Na rowach przydrożnych pod zjazdami na posesje zaprojektowano przepusty z rur betonowych ø 40 cm"Wipro”.

Rozwiązanie komunikacji, transportu i uzbrojenia terenu

Zakłada się wykonawstwo robót pod ruchem tzn. połową jezdni. Transport materiałów odbywać się będzie środkami transportu samochodowego. W pasie drogowym występuje następujące uzbrojenie podziemne:

-wodociąg oznaczony na planie sytuacyjnym kolorem niebieskim

-kabel telekomunikacyjny oznaczony kolorem pomarańczowym

Powyższe urządzenia nie kolidują z projektowanymi robotami drogowymi.

Wpływ inwestycji na środowisko

Projektowana przebudowa drogi polegająca na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni i niewielkiej korekcie niwelety nie będzie miała negatywnego wpływu na środowisko naturalne.

Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej poprawi bezpieczeństwo użytkowników drogi i komfort jazdy. Nie przewiduje się wycinki drzew przydrożnych.

Bilans terenu inwestycji

Przebudowa drogi jest projektowana w granicach istniejącego pasa drogowego i nie zachodzi potrzeba wywłaszczeń gruntów.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

główny przedmiot – 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

przedmiot dodatkowy – 45232451-8 – Roboty odwadniające i nawierzchniowe

Zakres zamówienia.

Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w dokumentacji technicznej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia.

Wymagany termin realizacji zamówienia – 31 lipca 2009 r.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą"spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda:

wypełnionego formularza "OFERTA”załącznik nr 1 A do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym –załącznik nr 1 do SIWZ.

aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda:

wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.

Wykaz musi zawierać co najmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda, poparty dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje).

-Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 5 do SIWZ. Należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w przedstawionym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowanie minimum 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie -kierownika budowy -branża drogowa, poparte dokumentami stwierdzającymi przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz innymi pracownikami z branży drogowej, którzy będą wykonywać zamówienie (co najmniej 3). Jeśli Wykonawca w wykazie wykaże inne osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, musi dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe.

W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda:

polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

W celu potwierdzenia że, Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 44 ustawy z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 4 do SIWZ.

W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców muszą spełniać następujące wymagania:

Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, która musi określać w sposób nie budzący wątpliwości Wykonawców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia, zasady reprezentacji, zasady odpowiedzialności w tym w szczególności odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

W odniesieniu do wymagań przedstawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.

W przypadku warunku wymaganego doświadczenia, każdy z Wykonawców musi udokumentować doświadczenie z ostatnich 5 lat w realizacji robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

W przypadku warunku potencjału ekonomicznego i technicznego Wykonawcy muszą go spełniać wspólnie.

Wykonawcy występujący wspólnie, muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.

Pełnomocnictwa muszą być wniesione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę dokumentu.

Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych Wykonawców.

Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela strony Wykonawca dołącza do oferty. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien załączyć oryginał gwarancji lub poręczenia do oferty.

Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Zmawiający zaleca, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą zostać złożone (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

8. Informacja na temat wadium.

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

-pieniądzu,

-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

-gwarancjach bankowych,

-gwarancjach ubezpieczeniowych,

-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w w/w formach.

Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Brańsku o/Bielsk Podlaski Nr 32 80630001 0010 07062138 0006.

Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.

Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w SIWZ lub dopuszczalnej formie zostanie wykluczony z postępowania.

Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie gotówki pod rygorem wykluczenia z postępowania.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: najniższa cena-100%

10. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, biuro podawcze Urzędu Gminy Bielsk Podlaski do 27 maja 2009 r. do godz. 1000.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Bielsk Podlaski w Sali Konferencyjnej w dniu

27 maja 2009 r. godz. 1020.

11. Termin związania ofertą.

Składający ofertę Wykonawca pozostaje nią związany przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4.

Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.05.2009 r. Nr ogłoszenia 69793 -2009

WÓJT GMINY BIELSK PODLASKI
mgr Raisa Rajecka

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
Załączniki - pobierz

 

Bielsk Podlaski

umiar.jpg

w_sieci.jpg

dopalacze.jpg

przemoc.jpg

Ogólnopolska Kampania
"Otwórz się na pomoc"

Gmina Bielsk Podlaski przystąpiła do Ogólnopolskiej Kampanii "Otwórz się na pomoc" - z zakresu: edukacji i przeciwdziałania zagrożeniom i różnym problemom społecznym dzieci, m. in. zdrowia psychicznego w dobie pandemii, a także uzależnień i bezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych".

Urząd Gminy Bielsk Podlaski

ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski
te.: 85 730-68-51
e-mail:  gmina@bielskpodlaski.pl
NIP:  543-10-00-680

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek 7:45 - 15:45
wtorek-piątek 7:30 - 15:30

Rachunki bankowe Urzędu Gminy Bielsk Podlaski

Rachunek budżetu:
70 8063 0001 0010 0706 2138 0001
opłata skarbowa

opłata za wywóz odpadów komunalnych,
opłata za pobór wody i odprowadzenie ścieków komunalnych
indywidualne rachunki bankowe mieszkańców

Depozyty:
32 8063 0001 0010 0706 2138 0006

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.