Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Gmina Bielsk Podlaski Samorządowy Portal Internetowy
Znajdujesz się w: Urząd Gminy Przetargi Archiwum

Ogłoszenie o przetargu na dostawę oleju napędowego i etyliny dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Bielsku Podlaskim.

Przetargi

2009-12-14

Bielsk Podlaski, dn. 14 grudnia 2009 r.

ZUK.3410-1/09

Ogłoszenie o zamówieniu

o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust.8

 

na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)

1. Nazwa i adres Zamawiającego.

Zakład Usług Komunalnych w Bielsku Podlaskim

NIP – 543-20-60-891, Regon – 052224992

tel. (085) 7304516, fax (085) 7302015

e-mail: gmina@bielskpodlaski.pl

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

Andrzej Tarasiuk - Kierownik Zakładu Usług Komunalnych w Bielsku Podlaskim (085) 7304516 oraz Anna Nesteruk – Księgowa w Zakładzie Usług Komunalnych (085) 7304516

2. Określenie trybu zamówienia.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr. 223, poz. 1655 z późn. zm.) na zadanie pod nazwą"Dostawa oleju napędowego i etyliny dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Bielsku Podlaskim”.

3. Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczona Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bielskpodlaski.pl

4. Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego w ilości 70.418 litrów oraz etyliny Pb-95 w ilości 252 litrów.

Dostawa będzie realizowana na zasadzie doraźnych tankowań pojazdów i urządzeń do zbiornika oraz tankowań do karnistrów w „wybranej stacji” Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający nie przewiduje używania kart paliwowych (flotowych).

Przez Wybraną Stację Wykonawcy, o której mowa, należy rozumieć stację Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, jeżeli stacja ta znajduje się w odległości nie większej niż 4 km od garaży Zamawiającego, licząc najkrótszą drogą publiczną. Garaże Zamawiającego znajdują się przy ulicy 3 Maja 20 w Bielsku Podlaskim.

Tankowanie pojazdów maszyn i urządzeń odbywać się będzie w godzinach pracy stacji czynnej minimum 8 godz. na dobę. Godzina otwarcia stacji nie później niż 6:30.

W nagłych wypadkach (klęska żywiołowa, akcja związana z zimowym utrzymaniem dróg, itp.) Wykonawca umożliwi zatankowanie pojazdu w innych godzinach.

Niezależnie od liczby innych klientów, każdy pojazd Zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym jak 10 minut od zgłoszenia się kierowcy do pracownika stacji.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

główny przedmiot – 09134100-8 – olej napędowy

09132100-4 – benzyna bezołowiowa

4.Zakres zamówienia.

Zakres zamówienia obejmuje:

dostawę etyliny Pb-95 – 252 litry

dostawę oleju napędowego – 70.418 litry

Określone ilości paliw są średnimi ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia.

Wymagany termin realizacji zamówienia – do 31 grudnia 2011 r.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda:

wypełnionego formularza "OFERTA”załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym –załącznik nr 1 A do SIWZ.

-aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

-koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej"zamówieniem”.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda:

-wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.

Wykaz musi zawierać co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie oleju napędowego i etyliny na co najmniej 250.000,00 zł brutto każda, poparty dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje).

W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda:

-polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 PLN- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

W celu potwierdzenia że, Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

-oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 44 ustawy z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 4 do SIWZ.

W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców muszą spełniać następujące wymagania:

Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, która musi określać w sposób nie budzący wątpliwości Wykonawców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia, zasady reprezentacji, zasady odpowiedzialności w tym w szczególności odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

W odniesieniu do wymagań przedstawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.

W przypadku warunku wymaganego doświadczenia, każdy z Wykonawców musi udokumentować doświadczenie z ostatnich 3 lat w realizacji co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie oleju napędowego lub etyliny o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto każda, poparte dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.

W przypadku warunku potencjału ekonomicznego i technicznego Wykonawcy muszą go spełniać wspólnie.

Wykonawcy występujący wspólnie, muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.

Pełnomocnictwa muszą być wniesione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę dokumentu.

Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych Wykonawców.

Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Zmawiający zaleca, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą zostać złożone (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

8. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: najniższa cena-100%

10. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać w Zakładzie Usług Komunalnych w  Bielsku Podlaskim, ul. Mickiewicza 46, w pokoju nr 5 Zakładu Usług Komunalnych w Bielsku Podlaskim do 22 grudnia 2009 r. do godz. 1000.

Otwarcie ofert nastąpi w Zakładzie Usług Komunalnych w Bielsku Podlaskim w pokoju nr 6 w dniu 22 grudnia 2009 r. godz. 1020.

11. Termin związania ofertą.

Składający ofertę Wykonawca pozostaje nią związany przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4.

Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.12.2009 r. Nr ogłoszenia 428796 -2009

Kierownik
Zakładu Usług Komunalnych w Bielsku Podlaskim
mgr Andrzej Tarasiuk

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
Załączniki - pobierz
Bielsk Podlaski

umiar.jpg

w_sieci.jpg

dopalacze.jpg

przemoc.jpg

Ogólnopolska Kampania
"Otwórz się na pomoc"

Gmina Bielsk Podlaski przystąpiła do Ogólnopolskiej Kampanii "Otwórz się na pomoc" - z zakresu: edukacji i przeciwdziałania zagrożeniom i różnym problemom społecznym dzieci, m. in. zdrowia psychicznego w dobie pandemii, a także uzależnień i bezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych".

Urząd Gminy Bielsk Podlaski

ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski
te.: 85 730-68-51
e-mail:  gmina@bielskpodlaski.pl
NIP:  543-10-00-680

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek 7:45 - 15:45
wtorek-piątek 7:30 - 15:30

Rachunki bankowe Urzędu Gminy Bielsk Podlaski

Rachunek budżetu:
70 8063 0001 0010 0706 2138 0001
opłata skarbowa

opłata za wywóz odpadów komunalnych,
opłata za pobór wody i odprowadzenie ścieków komunalnych
indywidualne rachunki bankowe mieszkańców

Depozyty:
32 8063 0001 0010 0706 2138 0006

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.