kontakt nagłówek
+48 85 730 68 51
+48 85 730 68 51
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Bielsk Podlaski: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Bielsk Podlaski
Numer ogłoszenia: 81441 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 85 7306851, 7305031, faks 85 7302015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Bielsk Podlaski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1)odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych powstających na zamieszkałych nieruchomościach na terenie Gminy Bielsk Podlaski, 2)odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na zamieszkałych nieruchomościach na terenie Gminy Bielsk Podlaski gromadzonych selektywnie w jednym pojemniku: tworzywa sztuczne, opakowania metalowe, opakowania wielomateriałowe, tekstylia, szkło białe i kolorowe, makulatura, 3)odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych powstających na zamieszkałych nieruchomościach na terenie Gminy Bielsk Podlaski; 4)odbiór i zagospodarowanie odpadów elektrycznych i elektronicznych (tzw. elektrośmieci) powstających na zamieszkałych nieruchomościach na terenie Gminy Bielsk Podlaski, 5)odbiór i zagospodarowanie przeterminowanych leków z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Bielsk Podlaski, 6)odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych biodegradowalnych powstających na zamieszkałych nieruchomościach na terenie Gminy Bielsk Podlaski, 7)odbiór i zagospodarowanie odpadów mineralnych typu: popiół, żużel powstających na zamieszkałych nieruchomościach na terenie Gminy Bielsk Podlaski, 8)wyposażenie, na okres świadczenia usługi, nieruchomości objętych zamówieniem w zabudowie jednorodzinnej w pojemniki na odpady zmieszane o pojemności ~120l, 9)wyposażenie, na okres świadczenia usługi, nieruchomości objętych zamówieniem w zabudowie jednorodzinnej w pojemniki na odpady segregowane o pojemności ~120l, 10)wyposażenie, na okres świadczenia usługi nieruchomości objętych zamówieniem w zabudowie wielorodzinnej w kontenery na odpady o pojemności ~1100l lub ~7000l w zależności od potrzeb z podziałem na odpady: zmieszane, do gromadzenia tworzyw sztucznych, opakowań metalowych i wielomateriałowych, papieru i tekstyliów, szkła białego i kolorowego, odpadów zielonych biodegradowalnych, 11)wyposażenie dwóch szkół na terenie Gminy Bielsk Podlaski w pojemniki na zużyte baterie i akumulatorki, 12)wyposażenie jednej apteki w pojemnik/i na przeterminowane leki, 13)wyposażenie nieruchomości objętych zamówieniem w zabudowie jednorodzinnej w worki na popiół lub żużel, 14)wyposażenie nieruchomości objętych zamówieniem w zabudowie jednorodzinnej w worki na odpady zielone biodegradowalne. Zasięg terytorialny i dane ilościowe dotyczące usługi. Przedmiotem zamówienia objęte są wszystkie zamieszkałe nieruchomości na terenie administracyjnym Gminy Bielsk Podlaski. Szczegółowy wykaz zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. Dane ilościowe: -powierzchnia obszaru administracyjnego Gminy Bielsk Podlaski ~430km2, -ilość miejscowości zgodnie z rejestrem TERYT - 61, -ilość gospodarstw domowych objętych zbiórką odpadów - 2778 (przewidywana możliwość zmian w zakresie ±10%) w tym ilość gospodarstw domowych w budynkach wielorodzinnych - 32 (przewidywana możliwość zmian w zakresie ±10%), -ilość osób objętych zbiórką odpadów - 6474 (przewidywana możliwość zmian w zakresie ±10%), -ilość powstających odpadów rocznie (wyliczenia własne na podstawie KPGO 2014 261kg/M/a) - ~1700Mg (zakładana możliwość zmian w zakresie ±10%), -ilość odpadów wielkogabarytowych rocznie - ~30Mg (zakładana możliwość zmian w zakresie ±20%), -ilość odpadów elektrycznych rocznie - ~10Mg (zakładana możliwość zmian w zakresie ±20%), -ilość przeterminowanych leków rocznie - ~0,7Mg (zakładana możliwość zmian w zakresie ±30%), -ilość pojemników ~120l na odpady segregowane w zabudowie jednorodzinnej - 1862szt. (przewidywana możliwość zmian w zakresie ±10%), -ilość pojemników ~120l na odpady niesegregowane w zabudowie jednorodzinnej - 2670szt. (przewidywana możliwość zmian w zakresie ±10%), -ilość worków wzmocnionych na popiół, żużel i piasek (zmiotki) o pojemności wagowej min.30kg - 1200szt. (przewidywana możliwość zmian w zakresie ±10%), -ilość worków na odpady zielone o pojemności ~120l - 800szt., -ilość pojemników ~1100l na odpady segregowane w zabudowie wielorodzinnej - 12szt. (możliwość zmian w zakresie pojemności w zależności od potrzeb wynikłych w trakcie świadczenia usługi), -ilość pojemników ~7000l na odpady niesegregowane w zabudowie wielorodzinnej - 3szt. (możliwość zmian w zakresie pojemności w zależności od potrzeb wynikających w trakcie świadczenia usługi), -ilość pojemników na zużyte baterie i akumulatorki - 2szt., -ilość pojemników na przeterminowane leki - 1szt.. Worki na żużel i piasek oraz na odpady zielone nie wykorzystane przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy poza zakresem przewidzianej tolerancji ilościowej podlegają zwrotowi Zamawiającemu. Wymogi świadczenia usług. -odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej 1 raz w miesiącu, -odbiór odpadów komunalnych segregowanych z nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej 1 raz w miesiącu, -odbiór odpadów biodegradowalnych z nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej w zależności od potrzeb nie rzadziej niż 4 razy w roku, -odbiór popiołu i żużlu z nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej 1 raz w miesiącu w sezonie grzewczym oraz 1 raz w ciągu całego okresu poza sezonem grzewczym (piach z zamiatania utwardzonych części nieruchomości), -odbiór odpadów zmieszanych z nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej 2 razy w miesiącu, -odbiór odpadów gromadzonych selektywnie (tworzywa sztuczne, opakowanie metalowe i wielomateriałowe) z nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej 2 razy w miesiącu, -odbiór odpadów gromadzonych selektywnie (papier i tekstylia) z nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej 1 raz w miesiącu, -odbiór odpadów gromadzonych selektywnie (szkło białe i kolorowe) z nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej 2 razy w miesiącu, -odbiór odpadów biodegradowalnych z nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej w zależności od potrzeb nie rzadziej niż 4 razy w roku, -odbiór odpadów wielkogabarytowych powstających na zamieszkałych nieruchomościach 1 raz w roku, -odbiór odpadów elektrycznych i elektronicznych (tzw. elektrośmieci) powstających na zamieszkałych nieruchomościach 1 raz w roku, -odbiór zebranych baterii i akumulatorków zgromadzonych w ustawionych pojemnikach w szkołach na zgłoszenie, -odbiór przeterminowanych leków z zamieszkałych nieruchomości 1 raz w roku, -odbiór przeterminowanych leków zgromadzonych w pojemniku/ach w aptece na zgłoszenie. Wymogi techniczne dotyczące pojemników, kontenerów i worków. -pojemniki na odpady komunalne segregowane w zabudowie jednorodzinnej: - pojemność ~120l, - materiał z jakiego wykonany pojemnik dowolny w zależności od technologii opróżniania przyjętej przez Wykonawcę, - kolor dowolny, - oznaczenie na froncie pojemnika duża litera S (wymiar litery: wpisana w prostokąt o wymiarach minimum 15x21cm) lub wyraźny napis SEGREGOWANE o wysokości liter minimum 10cm, wymagana jednorodność oznakowania wszystkich pojemników, -pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) w zabudowie jednorodzinnej: -pojemność ~120l, -materiał z jakiego wykonany pojemnik dowolny w zależności od technologii opróżniania przyjętej przez Wykonawcę, -kolor dowolny, -oznaczenie na froncie pojemnika duża litera Z (wymiar litery: wpisana w prostokąt o wymiarach minimum 15x21cm) lub wyraźny napis ZMIESZANE o wysokości liter minimum 10cm, wymagana jednorodność oznakowania wszystkich pojemników, worki wzmocnione na popiół, żużel lub piasek: -materiał folia lub inny uniemożliwiający wydostawaniu się zawartości na zewnątrz, -pojemność wagowa min 30kg, -kolor czarny, worki na odpady zielone: -materiał folia, -pojemność ~120l, -kolor bezbarwny, pojemniki (kontenery) na odpady segregowane (szkło) w zabudowie wielorodzinnej: -pojemność ~1100l (możliwość zmian w zakresie pojemności w zależności od potrzeb wynikłych w trakcie świadczenia usługi), -materiał dowolny w zależności od technologii opróżniania przyjętej przez Wykonawcę, -kolor zielony, -oznaczenie na froncie pojemnika napis SZKŁO o wysokości liter minimum 10cm, pojemniki (kontenery) na odpady segregowane (tworzywa sztuczne, opakowania metalowe i opakowania wielomateriałowe) w zabudowie wielorodzinnej: -pojemność ~1100 l (możliwość zmian w zakresie pojemności w zależności od potrzeb wynikłych w trakcie świadczenia usługi), -materiał dowolny w zależności od technologii opróżniania przyjętej przez Wykonawcę, -kolor żółty, -oznaczenie na froncie pojemnika napis PLASTIK, OPAKOWANIA METALOWE, OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE o wysokości liter minimum 10cm, pojemniki (kontenery) na odpady segregowane (papier, tekstylia) w zabudowie wielorodzinnej: -pojemność ~1100l (możliwość zmian w zakresie pojemności w zależności od potrzeb wynikłych w trakcie świadczenia usługi), -materiał dowolny w zależności od technologii opróżniania przyjętej przez Wykonawcę, -kolor niebieski, -oznaczenie na froncie pojemnika napis PAPIER, TEKSTYLIA o wysokości liter minimum 10cm, pojemniki (kontenery) na odpady zielone (bioodpady) w zabudowie wielorodzinnej: -pojemność ~1100l (możliwość zmian w zakresie pojemności w zależności od potrzeb wynikłych w trakcie świadczenia usługi), -materiał dowolny w zależności od technologii opróżniania przyjętej przez Wykonawcę, -kolor szary, -oznaczenie na froncie pojemnika napis BIODEGRADOWALNE o wysokości liter minimum 10cm, pojemniki (kontenery) na odpady zmieszane w zabudowie wielorodzinnej: -pojemność ~7000l (możliwość zmian w zakresie pojemności w zależności od potrzeb wynikłych w trakcie świadczenia usługi), -materiał dowolny w zależności od technologii opróżniania przyjętej przez Wykonawcę, -kolor dowolny wyróżniający się od pozostałych pojemników w zabudowie wielorodzinnej, -oznaczenie na froncie pojemnika napis ZMIESZANE o wysokości liter minimum 10cm; pojemniki na zużyte baterie i akumulatorki: -pojemność, materiał, kolor, oznaczenie dowolne, -pojemnik musi być wykonany z materiału i w sposób uniemożliwiający wydostawaniu się zawartości na zewnątrz, pojemniki na przeterminowane leki: -pojemność, materiał, kolor, oznaczenie dowolne, -pojemnik musi być wykonany z materiału i w sposób uniemożliwiający wydostawaniu się zawartości na zewnątrz..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.00.00-5, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.12.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz OFERTA-zał. nr 1 do SIWZ, oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych-zał. nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwa, pisemne zobowiązania podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich zasobach na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-zał. nr 7 do SIWZ, oświadczenia Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.)- zał. Nr 8 do SIWZ, poświadczenia lub inne dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że, wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a w szczególności: -wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, -wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych okolicznościami, za które Wykonawca nie odpowiada, zmiany stawki podatku VAT, W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: -zmianie siedziby lub nazwy firmy, -zmianie osób reprezentujących, -ogłoszeniu upadłości, -ogłoszeniu likwidacji, -zawieszenia działalności, -wszczęcia postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca, Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielskpodlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul.Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul.Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski Biuro podawcze Urzędu Gminy Bielsk Podlaski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
| ZATWIERDZAM | ||
| WÓJT GMINY BIELSK PODLASKI | ||
| mgr Raisa Rajecka |
Ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski
Pliki do pobrania:
– SIWZ i załączniki - Pobierz
– Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - Pobierz
– Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Pobierz
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Gmina Bielsk Podlaski przystąpiła do Ogólnopolskiej Kampanii "Otwórz się na pomoc" - z zakresu: edukacji i przeciwdziałania zagrożeniom i różnym problemom społecznym dzieci, m. in. zdrowia psychicznego w dobie pandemii, a także uzależnień i bezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych".