Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Gmina Bielsk Podlaski Samorządowy Portal Internetowy
Znajdujesz się w: Urząd Gminy Przetargi Archiwum

Obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Przetargi

2012-11-27

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bielskpodlaski.pl


Bielsk Podlaski: Obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 250117 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7306851, 7305031, faks 085 7302015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. Zakres zamówienia. Kwota kredytu: 500.000,00 zł Waluta kredytu: PLN Okres kredytowania: od 31 grudnia 2012 - do 31 grudnia 2018 Preferowany termin uruchomienia kredytu: na pisemny wniosek Zamawiającego złożony na jeden dzień przed uruchomieniem kredytu. Rodzaj stopy bazowej oprocentowania stosowanej przez bank: stawka WIBOR-3 miesięczny na dzień 23 listopada 2012 r., wynosi 4,60%. Marża: stała dla całego okresu kredytowania, ustalona przez Wykonawcę Rodzaj oprocentowania: zmienne Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco Termin spłaty: spłata kredytu nastąpi w 20 równych ratach w wysokości 25.000,00 zł każda w latach 2014-2018 począwszy od 31 marca 2014 r. do 31 grudnia 2018 r. w okresach kwartalnych. Karencja w spłacie kapitału: do 30 marca 2014 r. Prowizja: wyrażona w procentach nie może przekroczyć 1% kwoty udzielonego kredytu, Naliczanie odsetek: od faktycznie wykorzystanego kredytu, Oprocentowanie kredytu: według zmiennej stawki WIBOR-3 miesięczny powiększonej o stałą w całym okresie kredytowania marżę Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu uruchomienia kredytu. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Prowizja będzie płatna na podstawie dyspozycji płatniczej Zamawiającego w dniu uruchomienia kredytu na rachunek Wykonawcy. Odsetki od udzielonego kredytu płatne w okresach kwartalnych do ostatniego dnia roboczego każdego kwartału, liczone od aktualnego zadłużenia w oparciu o zmienną stawkę WIBOR-3 miesięczny powiększoną o stałą marżę Wykonawcy. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że kwartał ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypada na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. Niedopuszczalne jest ustalenie oprocentowania kredytu przeterminowanego jako stałej wielkości liczbowej, bez podania mechanizmu jego zmian..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności bankowej i realizację usług objętych przedmiotem zamówienia na terenie Polski, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  •  
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  •  
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  •  
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz oferta-zał. nr 1 do SIWZ, oświadczenie z art. 22 ust. 1-zał. nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwa, pisemne zobowiązania innych podmiotów, jeżeli dotyczą Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących sytuacjach: w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia - w przypadku sytuacji wniesienia, odwołania lub skargi do sądu. w zakresie wysokości udzielonego kredytu - w razie powstania przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w zakresie zmiany kwot i terminów uruchomienia poszczególnych transz kredytu, bądź zmiany harmonogramu spłat kredytu - w przypadku zmiany terminów wykonania i wartości realizowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie terminu spłaty kredytu w przypadku przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego (Kredytobiorcy), W przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego (Kredytobiorcy) spowodowanej zwiększonymi wydatkami na usunięcie skutków klęsk żywiołowych lub innych podobnych okoliczności, albo też w przypadku załamania płynności dochodów budżetowych spowodowanych niekorzystną sytuacją gospodarczą, dopuszcza się możliwość: zmiany harmonogramu spłat kredytu, przedłużenia terminu spłaty kredytu o określony czas, na zasadach określonych w ofercie i podpisanej umowie, zawieszenia spłat kredytu - okres zawieszenia będzie wolny od odsetek karnych. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielskpodlaski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski Biuro Podawcze Urzędu Gminy Bielsk Podlaski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  ZATWIERDZAM
  

WÓJT GMINY BIELSK PODLASKI

mgr Raisa Rajecka

 

 

 

 

Zamówienie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski

Pliki do pobrania:

SIWZ i załączniki - Pobierz

Odpowiedzi na zapytania przetargowe oraz dokumenty do oceny zdolności kredytowej zamawiającego - Pobierz

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - Pobierz

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Pobierz

 

 

                 

umiar.jpg

w_sieci.jpg

dopalacze.jpg

przemoc.jpg

Ogólnopolska Kampania
"Otwórz się na pomoc"

Gmina Bielsk Podlaski przystąpiła do Ogólnopolskiej Kampanii "Otwórz się na pomoc" - z zakresu: edukacji i przeciwdziałania zagrożeniom i różnym problemom społecznym dzieci, m. in. zdrowia psychicznego w dobie pandemii, a także uzależnień i bezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych".

Urząd Gminy Bielsk Podlaski

ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski
te.: 85 730-68-51
e-mail:  gmina@bielskpodlaski.pl
NIP:  543-10-00-680

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek 7:45 - 15:45
wtorek-piątek 7:30 - 15:30

Rachunki bankowe Urzędu Gminy Bielsk Podlaski

Rachunek budżetu:
70 8063 0001 0010 0706 2138 0001
opłata skarbowa

opłata za wywóz odpadów komunalnych,
opłata za pobór wody i odprowadzenie ścieków komunalnych
indywidualne rachunki bankowe mieszkańców

Depozyty:
32 8063 0001 0010 0706 2138 0006

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.