kontakt nagłówek
+48 85 730 68 51
+48 85 730 68 51
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Bielsk Podlaski: Obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 250117 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7306851, 7305031, faks 085 7302015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. Zakres zamówienia. Kwota kredytu: 500.000,00 zł Waluta kredytu: PLN Okres kredytowania: od 31 grudnia 2012 - do 31 grudnia 2018 Preferowany termin uruchomienia kredytu: na pisemny wniosek Zamawiającego złożony na jeden dzień przed uruchomieniem kredytu. Rodzaj stopy bazowej oprocentowania stosowanej przez bank: stawka WIBOR-3 miesięczny na dzień 23 listopada 2012 r., wynosi 4,60%. Marża: stała dla całego okresu kredytowania, ustalona przez Wykonawcę Rodzaj oprocentowania: zmienne Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco Termin spłaty: spłata kredytu nastąpi w 20 równych ratach w wysokości 25.000,00 zł każda w latach 2014-2018 począwszy od 31 marca 2014 r. do 31 grudnia 2018 r. w okresach kwartalnych. Karencja w spłacie kapitału: do 30 marca 2014 r. Prowizja: wyrażona w procentach nie może przekroczyć 1% kwoty udzielonego kredytu, Naliczanie odsetek: od faktycznie wykorzystanego kredytu, Oprocentowanie kredytu: według zmiennej stawki WIBOR-3 miesięczny powiększonej o stałą w całym okresie kredytowania marżę Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu uruchomienia kredytu. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Prowizja będzie płatna na podstawie dyspozycji płatniczej Zamawiającego w dniu uruchomienia kredytu na rachunek Wykonawcy. Odsetki od udzielonego kredytu płatne w okresach kwartalnych do ostatniego dnia roboczego każdego kwartału, liczone od aktualnego zadłużenia w oparciu o zmienną stawkę WIBOR-3 miesięczny powiększoną o stałą marżę Wykonawcy. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że kwartał ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypada na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. Niedopuszczalne jest ustalenie oprocentowania kredytu przeterminowanego jako stałej wielkości liczbowej, bez podania mechanizmu jego zmian..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności bankowej i realizację usług objętych przedmiotem zamówienia na terenie Polski, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz oferta-zał. nr 1 do SIWZ, oświadczenie z art. 22 ust. 1-zał. nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwa, pisemne zobowiązania innych podmiotów, jeżeli dotyczą Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących sytuacjach: w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia - w przypadku sytuacji wniesienia, odwołania lub skargi do sądu. w zakresie wysokości udzielonego kredytu - w razie powstania przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w zakresie zmiany kwot i terminów uruchomienia poszczególnych transz kredytu, bądź zmiany harmonogramu spłat kredytu - w przypadku zmiany terminów wykonania i wartości realizowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie terminu spłaty kredytu w przypadku przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego (Kredytobiorcy), W przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego (Kredytobiorcy) spowodowanej zwiększonymi wydatkami na usunięcie skutków klęsk żywiołowych lub innych podobnych okoliczności, albo też w przypadku załamania płynności dochodów budżetowych spowodowanych niekorzystną sytuacją gospodarczą, dopuszcza się możliwość: zmiany harmonogramu spłat kredytu, przedłużenia terminu spłaty kredytu o określony czas, na zasadach określonych w ofercie i podpisanej umowie, zawieszenia spłat kredytu - okres zawieszenia będzie wolny od odsetek karnych. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielskpodlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski Biuro Podawcze Urzędu Gminy Bielsk Podlaski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
| ZATWIERDZAM | ||
WÓJT GMINY BIELSK PODLASKI mgr Raisa Rajecka |
Zamówienie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski
Pliki do pobrania:
SIWZ i załączniki - Pobierz
Odpowiedzi na zapytania przetargowe oraz dokumenty do oceny zdolności kredytowej zamawiającego - Pobierz
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - Pobierz
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Pobierz
Gmina Bielsk Podlaski przystąpiła do Ogólnopolskiej Kampanii "Otwórz się na pomoc" - z zakresu: edukacji i przeciwdziałania zagrożeniom i różnym problemom społecznym dzieci, m. in. zdrowia psychicznego w dobie pandemii, a także uzależnień i bezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych".