kontakt nagłówek
+48 85 730 68 51
+48 85 730 68 51
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Bielsk Podlaski: Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w szkołach w Gminie Bielsk Podlaski
Numer ogłoszenia: 217117 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7306851, 7305031, faks 085 7302015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w szkołach w Gminie Bielsk Podlaski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w szkołach w Gminie Bielsk Podlaski jest dostawa i montaż materiałów, urządzeń, pomocy dydaktycznych, wyposażenia pomieszczeń edukacyjnych do placówek oświatowych Zespołu Szkół w Augustowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łubinie Kościelnym. W zakres zamówienia w 2014 roku (Etap 1) wchodzi: -Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż urządzeń sanitarnych. -Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż urządzeń sanitarnych. W zakres zamówienia w 2015 roku (Etap 2) wchodzi: -Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach. -Wyposażenie/doposażenie kuchni poprzez zakup i montaż sprzętu i urządzeń. -Zakup mebli i wyposażenia. -Zakup i montaż rolet okiennych. -Zakup wyposażenia wypoczynkowego. -Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych. -Zakup zabawek - komplety zabawek. -Zakup pomocy dydaktycznych - komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w grupie przedszkolnej. -Zakup artykułów plastycznych - komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć w grupie przedszkolnej. -Zakup kompletów wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. -Zabezpieczenia grzejników zabudową, w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy. -Zakup sprzętu ICT. -Zakup sprzętu audiowizualnego. -Zakup tablic interaktywnych z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 8 do SIWZ. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony, pozycji w formularzu cenowym, których dotyczy oraz złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia jako równorzędne w szczególności opis parametrów technicznych zastosowanych materiałów oraz urządzeń (np. atesty, karty techniczne). Powyższe dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu równoważnych materiałów i urządzeń, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów w trybie określonym w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 32.32.00.00-2, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 39.10.00.00-3, 39.71.00.00-2, 37.52.00.00-9, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8, 30.23.31.52-1, 32.00.00.00-3, 30.12.13.00-6, 38.65.21.00-1, 37.40.00.00-2, 39.83.17.00-3, 39.51.44.00-2, 35.11.13.00-8, 42.13.10.00-6, 44.41.17.40-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz OFERTA-zał nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym-zał nr 1A do SIWZ, wypełnione oświadczenie z art. 22 ust. 1-zał. nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwa, pisemne zobowiązania podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich zasobach na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- zał. nr 6 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50, poz. 331 z późn. zm.)-zał. nr 7 do SIWZ, poświadczenia lub inne dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych oraz złożyć stosowne dokumenty, uwiarygodniające te materiały i urządzenia jako równorzędne w szczególności opis parametrów technicznych zastosowanych materiałów oraz urządzeń (np. atesty, karty techniczne).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że, wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a w szczególności: -zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: -zaistnienia potrzeby dochodzenia zmiany sposobu spełnienia świadczenia. -zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) wystąpienia pozostałych zmian: -zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku VAT, O konieczności wprowadzenia zmian do umowy powiadamia strona, która powzięła wiadomość o okolicznościach j.w. Strony uzgadniają szczegółowe warunki zmiany umowy, w szczególności ustalą nowe terminy realizacji w tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia nie powinien być dłuższy niż okres przerwy w realizacji umowy spowodowanych tymi okolicznościami. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielskpodlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski Biuro Podawcze Urzędu Gminy Bielsk Podlaski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, projekt Nr WND-POKL.09.01.01-20-309/13 Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w szkołach w Gminie Bielsk Podlaski.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZATWIERDZAM
WÓJT GMINY BIELSK PODLASKI
mgr Raisa Rajecka
Ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Informacji Publicznej
Pliki do pobrania:
SIWZ i załączniki - Pobierz
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - Pobierz
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Pobierz (PDF, 38.9kB)
Gmina Bielsk Podlaski przystąpiła do Ogólnopolskiej Kampanii "Otwórz się na pomoc" - z zakresu: edukacji i przeciwdziałania zagrożeniom i różnym problemom społecznym dzieci, m. in. zdrowia psychicznego w dobie pandemii, a także uzależnień i bezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych".