Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Gmina Bielsk Podlaski Samorządowy Portal Internetowy
Znajdujesz się w: Urząd Gminy Przetargi Archiwum

Dostawa oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej 95 dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski w 2013 roku

Przetargi

2012-12-07

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bielskpodlaski.pl


Bielsk Podlaski: Dostawa oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej 95 dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 259241 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 85 7306851, 7305031, faks 85 7302015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej 95 dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego (ON) w ilości 100 000 litrów oraz benzyny bezołowiowej 95 w ilości 1000 litrów. Paliwa mają spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r., Nr 221, poz. 1441. Benzyna bezołowiowa powinna spełniać wymagania określone w normie PN-EN 228:2009 (Paliwa do pojazdów samochodowych-benzyna bezołowiowa - wymagania i metody badań), a olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w normie PN-EN 590+A1:2011 (Paliwa do pojazdów samochodowych-oleje napędowe - wymagania i metody badań). Dostawa będzie realizowana na zasadzie doraźnych tankowań pojazdów i urządzeń do zbiornika oraz tankowań do karnistrów w wybranej stacji Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający nie przewiduje używania kart paliwowych (flotowych). Przez Wybraną Stację Wykonawcy, o której mowa, należy rozumieć stację Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, jeżeli stacja ta znajduje się w odległości nie większej niż 4 km od garaży Zamawiającego, licząc najkrótszą drogą publiczną. Garaże Zamawiającego znajdują się przy ulicy 3 Maja 20 w Bielsku Podlaskim. Tankowanie pojazdów maszyn i urządzeń odbywać się będzie w godzinach pracy stacji czynnej minimum 8 godz. na dobę. Godzina otwarcia stacji nie później niż 6:30. W nagłych wypadkach (klęska żywiołowa, akcja związana z zimowym utrzymaniem dróg, itp.) Wykonawca umożliwi zatankowanie pojazdu w innych godzinach, na telefoniczne zapotrzebowanie. Niezależnie od liczby innych klientów, każdy pojazd Zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym jak 10 minut od zgłoszenia się kierowcy do pracownika stacji. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę benzyny bezołowiowej 95 - 1000 litrów dostawę oleju napędowego (ON) - 100 000 litrów Określone ilości paliw są średnimi ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ogólnej ilości i wartości dostaw maksymalnie o 10% łącznej ilości w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości zamawianej benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego (ON) o 10% łącznej ilości paliw.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedłoży Zamawiającemu koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r., Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.) oraz ustawą Prawo energetyczne (j.t. Dz. U. z 2006 r. nr 89 poz. 625 z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o koncesję na obrót paliwami ciekłymi. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał 1 dostawę polegającą na dostawie oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej 95 o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto, poparty dokumentami potwierdzającymi, że dostawa ta została wykonana należycie (np. referencje). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wykazie dostaw - załącznik nr 5 do SIWZ. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów winien przedłożyć na piśmie zobowiązanie tych podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich wiedzy i doświadczeniu podczas wykonywania zamówienia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł złożoną w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów winien przedłożyć na piśmie zobowiązanie tych podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich zdolnościach finansowych w realizacji zamówienia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  •  
    • koncesję, zezwolenie lub licencję.
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w  okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  •  
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w  zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  •  
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferta -zał nr 1 do SIWZ, wypełniony formularz cenowy-zał. nr 1 A do SIWZ, oświadczenie z art. 22 ust. 1- zał. nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwa, pisemne zobowiązania innych podmiotów jeżeli dotyczą Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w szczególności: -termin realizacji dostawy o którym mowa w § 3 ust 3 umowy można zmienić wyłącznie: a) w wyniku działania sił wyższych, b) w związku z możliwością zwiększenia ilości dostaw o 10%, Zamawiający zastrzega sobie wydłużenie czasu trwania umowy o 2 miesiące. c) przedłużenia procedury przetargowej, -wysokość wynagrodzenia może ulec zmianie w wyniku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, b) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w wypadkach uzasadnionych zmianą cen przedmiotu zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, c) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - na skutek zmian przepisów prawnych, d) rezygnacji z części dostawy przez Zamawiającego, e) zmiany umowy w postaci skrócenia terminu realizacji umowy, -zmiana innych postanowień umowy w wypadku, gdy: a) zmiany uzasadnione są okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 233 i art. 397 kodeksu spółek handlowych. -Sposób inicjowania zmian: a) Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o konieczności dokonania wskazanej zmiany, b) Wykonawca wnioskuje na piśmie pod rygorem nieważności do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (protokole ustaleń, pismo wykonawcy, notatka służbowa, itp.). Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego stron), b) zmiany danych teleadresowych stron, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielskpodlaski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski Biuro Podawcze Urzędu Gminy Bielsk Podlaski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZATWIERDZAM

WÓJT GMINY BIELSK PODLASKI

mgr Raisa Rajecka

 

 

 

Ogłoszenie o przetargu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski

Pliki do pobrania:

SIWZ i załączniki - Pobierz

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - Pobierz

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Pobierz

 

umiar.jpg

w_sieci.jpg

dopalacze.jpg

przemoc.jpg

Ogólnopolska Kampania
"Otwórz się na pomoc"

Gmina Bielsk Podlaski przystąpiła do Ogólnopolskiej Kampanii "Otwórz się na pomoc" - z zakresu: edukacji i przeciwdziałania zagrożeniom i różnym problemom społecznym dzieci, m. in. zdrowia psychicznego w dobie pandemii, a także uzależnień i bezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych".

Urząd Gminy Bielsk Podlaski

ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski
te.: 85 730-68-51
e-mail:  gmina@bielskpodlaski.pl
NIP:  543-10-00-680

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek 7:45 - 15:45
wtorek-piątek 7:30 - 15:30

Rachunki bankowe Urzędu Gminy Bielsk Podlaski

Rachunek budżetu:
70 8063 0001 0010 0706 2138 0001
opłata skarbowa

opłata za wywóz odpadów komunalnych,
opłata za pobór wody i odprowadzenie ścieków komunalnych
indywidualne rachunki bankowe mieszkańców

Depozyty:
32 8063 0001 0010 0706 2138 0006

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.