kontakt nagłówek
+48 85 730 68 51
+48 85 730 68 51
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Bielsk Podlaski: Dostawa fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki dla Gminy Bielsk Podlaski
Numer ogłoszenia: 155843 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 85 7306851, 7305031, faks 85 7302015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki dla Gminy Bielsk Podlaski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej kołowej koparko - ładowarki, dostawa obejmuje (zakup i dowóz do bazy Zamawiającego) fabrycznie nowej (1 szt.) kołowej koparko - ładowarki nie starszej niż rok produkcji 2012 r. o niżej wymienionych parametrach technicznych: 1) kołowa koparko - ładowarka fabrycznie nowa, rok produkcji 2012 lub 2013, posiadająca certyfikat zgodności z normami CE, 2) silnik spalinowy wysokoprężny, chłodzony cieczą o mocy maksymalnej nie mniej niż 90 KM, turbodoładowany, spełniający normę emisji spalin minimum STAGE IIIA EU/TIER 3, 3) maksymalna wysokość maszyny z ramieniem złożonym do transportu do 3950 mm, 4) napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś, 5) kabina o konstrukcji chroniącej operatora przy wywróceniu się maszyny i przed spadającymi przedmiotami, wyposażona w wentylację, ogrzewanie, pneumatycznie zawieszony fotel operatora, pasy bezpieczeństwa, regulowaną kolumnę kierownicy, 6) drzwi oraz drabinki umożliwiające wsiadanie po obu stronach kabiny, 7) światła robocze, przednie, tylne oświetlające miejsce pracy sprzętu oraz światła drogowe, 8) koła jezdne przednie i tylne wyposażone w błotniki przednie i tylne. 9) przednie koła skrętne, 10) immobiliser, 11) blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi załączana pod obciążeniem, 12) skrzynia biegów manualna wyposażona co najmniej w 4 biegi do jazdy w przód i 4 biegi do jazdy w tył, 13) stalowa osłona układu napędowego, metalowe osłony świateł tylnych, 14) fabryczny wyłącznik masy, 15) układ hamulcowy wyposażony w funkcję załączania napędu na cztery koła w trakcie hamowania, 16) zbiornik paliwa o pojemności minimalnej 140 litrów, 17) alternator o mocy minimalnej 90 amp, 18) układ elektryczny 12V zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym wpływem drgań, 19) ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym o głębokości kopania minimum 5500 mm, 20) łyżka koparkowa z zębami o szerokości minimum 600 mm, 21) łyżka koparkowa z zębami o szerokości minimum 300 mm, 22) szybkozłącze mechaniczne, 23) kąt obrotu łyżki koparki minimum 190 stopni, 24) układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki, 25) łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności minimum 1,0 m³, 26) łyżka do skarpowania o szerokości minimum 1500 mm z otworami do odprowadzenia wody, 27) funkcja automatycznego powrotu do pozycji kopania, 28) wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu minimum 3400 mm, 29) system kompensujący drgania układu ładowarkowego, 30) układ samopoziomowania łyżki ładowarki, 31) przechył łyżki ładowarki realizowany za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych w układzie równoległym, 32) podpory stabilizacyjne niezależnie wysuwane hydraulicznie z podkładkami gumowymi, 33) niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawa, 34) wyposażenie: sygnał cofania, skrzynka narzędziowa z zestawem niezbędnych narzędzi, smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa, apteczka, instrukcja obsługi w jęz. polskim oraz katalog części zamiennych. Na potwierdzenie w/w danych technicznych Wykonawca winien dołączyć do oferty charakterystykę techniczną maszyny od producenta. Użyte w opisie technicznym nazwy, typy, produktu mogą być zastąpione równoważnymi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz OFERTA-zał.Nr 1 do SIWZ, wypełnione oświadczenie z art. 22 ust. 1-zał. nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwa, pisemne zobowiązania podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich zasobach na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-zał. nr 6 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) - zał nr 7 do SIWZ, poświadczenia lub inne dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. ww sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, certyfikat zgodności z normami CE.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że, wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a w szczególności: - rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji w przypadku, gdy któryś z głównych podzespołów koparko ładowarki tj. silnik, skrzynia biegów, układ napędu okażą się wadliwe, -zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielskpodlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski Biuro Podawcze Urzędu Gminy Bielsk Podlaski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZATWIERDZAM
Z UP. WÓJTA GMINY BIELSK PODLASKI
Z-CA WÓJTA
mgr inż. Anatol Filipiuk
Ogłoszenie o zamówieniu w Biuetynie Informacji Publicznej
Pliki do pobrania:
SIWZ i załączniki - Pobierz
Odpowiedzi na zapytania przetargowe - Pobierz
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - Pobierz
Ogłoszenie u udzieleniu zamówienia - Pobierz
Gmina Bielsk Podlaski przystąpiła do Ogólnopolskiej Kampanii "Otwórz się na pomoc" - z zakresu: edukacji i przeciwdziałania zagrożeniom i różnym problemom społecznym dzieci, m. in. zdrowia psychicznego w dobie pandemii, a także uzależnień i bezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Realizacja działań z zakresu edukacji i bezpieczeństwa publicznego ukierunkowanych na kształtowanie właściwych postaw funkcjonowania społecznego w sytuacji występowania zagrożeń epidemiologicznych".